lørdag 8. september 2012

Hovedutstilling NMHK 9 juni 2012

For en dag! Chamiilon`s Creme De La Creme fikk det gjeve storcertet på sin aller første utstilling, bare 10 måneder og en dag gammel. Det skulle nesten ikke gå an. Her sliter vi andre år etter år for å få det verdifulle storcertet, så kommer Line og Othello og tar det på aller første forsøk. Gjett om jeg er stolt av dem, og gjett om jeg er glad på Line sine vegne.
GRATULERER LINE LOUISE WANGSVIK HAUGEN OG OTHELLO MED CERT PÅ HOVEDUTSTILLINGA.

Her er de dypt konsentrerte begge to. Line har gjort en fantastisk jobb med Othello, og han gikk og stod helt perfekt . Det var utrolig artig å se på :)

Dommer Lynne Short fra England og Othello. Han ble 4BHK, plassert bak 3 championer.

Guro og Chanti var også på Hellerudsletta denne helga. De var som vanlig kjempeflinke i ringen. Må si at Guro imponerer meg når jeg ser hvor rolig og flink hun er i utstillingsringen.

Dommer Lynne Short studerer Chanti på bordet. Guro er bare rolig der hun står ved siden av:)

Jepp, det regnet...og til de grader. Både jeg og Cayzi er søkkvåt her.

Paraply er godt å ha. Jeg tipper Liv Randi er litt misunnelig fordi jeg har tak over hodet:)

Ingen kommentarer: