mandag 10. september 2012

Chamiilon`s Bright Future Rufus) på besøk

Noe som gjør meg veldig glad, er når jeg får se igjen valper som kommer fra meg. Heldigvis så er jeg så heldig at de fleste valpekjøperne sender meg bilder med jevne mellomrom, så jeg får se hvordan hundene utvikler seg. Ekstra hyggelig er det selvsagt når jeg får se dem i virkeligheten. Marit og Arne kom på besøk i begynnelsen av august med Chamiilon`s Bright Future, eller Rufus som han kalles til daglig.

Jeg er så stolt når jeg ser han, for han er virkelig blitt en flott tibbegutt. Her er han neste 1 1/2 år og er vakker som bare det. Veldig passelig størrelse på han, nydelig hode og pels. Det viktigste av alt er at de skryter veldig av gemyttet hans. Han er en mild og snill hanne. Det gjør meg varm i hjertet:)

Se på den perleraden av tenner. Han har rett og slett et drømmebitt for en tibbe.

Rufus er litt betenkt når han ser på de to små jentene som herjer her. Ikke noe rart forresten:) Lona og Cayzi kan være nokså vill av seg når de setter i gang med leken. Rufus er så heldig at han får være med eierne sine til Spania hver vinter. De kjører nedover med bobil, og blir der noen mnd. Han har var der i vinter for første gang, og det gikk veldig bra. Han taklet både kjøreturen og oppholdet godt.
Tusen takk Marit og Arne for at dere kom og hilste på oss :)

Ingen kommentarer: