lørdag 8. september 2012

Lona begynner å få pels igjen (fra 10.05.12)

I dag badet og fønet jeg Lona. Jeg ville se hvordan hun ble, og om det var noen vits i å melde henne på utstilling den nærmeste tiden. Hun ble bare vakker  , og hun skal i ringen igjen på hovedutstillinga og rasespesialen 9 og 10 juni. Hun vil selvsagt ikke være fullpelset til den tid, men nå vil jeg stille henne uansett.
 
Se så vakker Lona har blitt nå, bare 6 1/2 mnd etter at hun fødte valper. Lona er en drøm å både stille opp og gå med på utstillinger, så jeg gleder meg til å få vise henne i ringen igjen. Nå er hun blitt litt kraftigere i kroppen og fått bedre pels, enn før hun fikk valpene.
 
Her ser man faktisk hvor deilig og myk pelsen hennes er. Nydelige Lona mor:) Særlig begeistra over å bli tatt bilder av fra alle kanter er hun ikke akkurat, men det får en bare finne seg i når de bor sammen med meg

Bare for å vise hvor fint skjørtet hennes er blitt, 6 1/2 mnd etter at hun fødte fire valper.

God og "kraftig" (noen tungvekter blir hun vel aldri), med pels som er på gang:)

 

Ingen kommentarer: