tirsdag 23. november 2010

Snakk om å ta av

 

171

Når jeg først begynner med noe, klarer jeg ikke stoppe. Det er meg detSmilefjes Jeg skulle sy noen få tepper som jeg skulle gi til fremtidige valpekjøpere, og vips så hadde jeg over 40 stk. Tror aldri jeg kommer til å få så mange valper.

169

Men teppene kan da være gode å ha. Elin trives i hvert fall godt mellom dem. Trivelig å kunne gi bort til andre, og faktisk har noen bedt om å få kjøpe også.

178

Her har alle tre hoppet opp i senga. Når jeg er på dette rommet, skal de også være der. Slik er det bare, og da er det om og gjort å ligge best mulig.

180

Her ligger mange tepper klar og venter bare på innmaten. Jeg er slettes ikke noe typisk syerske, men klarer da de rette sømmene. Litt mer arbeid på dynene, som skal deles opp og syes rundt. Når jeg først skal gjøre noe, skal det være noenlunde skikkelig.

182

Her er litt større tepper. Gode å ha i valpekassa når den tid kommer. Syntes det er artig med litt spreke farger, og da er særlig barnemotiv fint.

183

Elin trives godt på det store myke teppet i buret. De går ofte og legger seg der inne når de vil ha litt fred og ro.

186

Lona i det andre buret. Jaggu artig det der med å lage tepper:)

 

Bente og Tibbene

6 kommentarer:

Anne Grete sa...

Kjempefine Benta og spreke farger ja , det var et veldig blått uferdig som lå der det var kjempefint :) ledig ???

Havfruen sa...

hehe....ja her snakker vi om å ta av:)) Men skal si det ble flotte tepper!!! Knallfine:) Ikke rart hundene legger seg godt til rette:) Artig å se.
Ha en fin dag Bente....hos meg snør det....

Mona og Tibbene sa...

Såå fine tepper Bente :)

monica sa...

Knallfine tepper. Er di "fylte" , hva er di laget av? pris? str??

Bente sa...

Teppene er laget av fleece stoff (pledd eller metervare), og fylt med dyner som jeg har delt opp og sydd.
Størrelsen er ca 60x47 på de minste. Passer godt i reisbur bl.annet. De største er ca 95x73 til vanlig, men har laget noen som er større også.
For de som har spurt om å få kjøpe har jeg tatt kr.125 for de minste og 225 for de største:)

monica sa...

Har ett bur på 76 x 47 ....har du noen str med det?