mandag 12. november 2012

Utstilling i Orkdalen i går.

Guro og Chanti var med oss denne dagen. Dette blir den siste gangen Chanti er på utstilling i mitt navn. Nå skal jeg føre han over til Kari Storlig som er moren til Guro. De har vært forvert for han et par år, og nå får de overta han permanent. Han har det fantastisk der, og han er høyt elsket i hele familien. Guro skal fortsette å bli med meg på utstilling selv om Chanti ikke tilhører meg lenger.

Guro med Elisabeth og Jannike på hver side. Det skal være koselig og sosialt på utstillingene:)

Dypt konsentrert. Guro er veldig flink å stille Chanti.

Så elegant kledd for dagen :)

Miika ligger og venter på tur. Han skal inn i Champion klassen. Miika liker å ligge på utstillingsbordet å følge med på hva som skjer, eller bare å ligge å slappe av. Han ligger helt rolig, og jeg kan uten problem gå fra han om jeg vil :) Godgutten min .

Dypt konsentrert både hund og eier.

Her går vi i beste hannhund klasse. Unghund Rambo ble 1BHK og BIR, Miika ble 2BHK og Leo Lao ble 3BHK. Jeg er veldig fornøyd med det :)

En som vanlig veldig avrøytet Lona var også med på utstilling. Hun fikk kjempekritikk, men så er det den manglende pelsen da. Veldig fornøyd med 4BTK på henne:)
Dette blir den siste utstillingen med de voksne hundene på lang tid. Regner med at det ikke blir noe før på Sunndalsøra i slutten av april neste år. Nå blir det valpeshow ei stund fremover... mange, mange håper jeg :)

Ingen kommentarer: