mandag 5. november 2012

Gammelt nytt fra Letohallen 20-21-oktober

Det viktigste først...Miika ble BIM i Letohallen 20.10.12. Det var med 44 tibber, så jeg er kjempestolt. Kan vel legge til at Lona også ble 3 beste Ch tispe av 8 championer. Det var slettes ikke dårlig av min nesten nakenhund. Ellers hadde vi ei utrolig trivelig helg både i utstillingsringen, og utenfor ringen. Det er så greit med utstillinger i Letohallen, for der kan vi bo på hotell på samme stedet som utstillingen er. Vi var mange tibbevenner der, så vi koste oss med middag og vin om kvelden.

BIR ble Aludi`s Briana-Tulla, og BIM var altså min egen Miika. Dommer var Anthony Allcock fra England.

Kjempekoselig at eierne av Chamiilon`s Charmer (Hachi), Marianne og Kristian kom og hilte på oss i Letohallen.

Hachi er virkelig blitt en veldig flott tibbegutt. Både fargen, størrelsen og alt annet var helt i min smak. Jeg er jo litt stolt oppdretter av denne gutten :)

Han har virkelig et nydelig hode og uttrykk.

Jeg fikk også hilse på Miika og Lona`s sønn Dennis. Han er en vakker gutt som har arvet litt fra både mor og far. Han tok sitt første cert i god tid før han ble ett år.

Nydelig hode og uttrykk på gutten :)
3

Ingen kommentarer: