fredag 9. november 2012

Noen av tibbene på Kennel Tibràar Tinda i Reykjavik

Auður og en tibbegjeng. De har en kjempeflott hundegård, og jeg ønsker meg noe slikt jeg også. Tror nok jeg må mase litt på Bjørn neste sommer :)
 
Tíbráar Tinda Red Snap Dragon "Dragon" var en veldig flott, og veldig kosete tibbegutt. Han er halvbror til Tilde, og nesten av samme kombinasjon. Dragon gjør det veldig godt på utstillinger.

Tibràar Tinda Tiger Eye, Tilde`s bror. Det var nesten så jeg smuglet han også med meg hjem :) Han er fantastisk flott, og hadde virkelig vært noe og hatt i Norge.

Søster til Tilde Tibràar Tinda Tourmeline var også ei nydelig tibbejente, og hun var full av liv og et skikkelig sjarmtroll. Må si at det var tre utrolig fine kullsøsken.

Tibràar Tinda Pink Lotus er søster til Dragon og halvsøster til Tilde. De har samme mor, og bestefaren til Tilde er faren til Lotus.

Et til bilde av Tiger Eye. Han er så nydelig.

Måtte ta med dette bildet av bestefar Figo. Han var utrolig tålmodig med valpene, og lekte med dem hele tiden. Han er 10 år, men ble som en unggutt når han fikk være sammen med dem :)

 
To nydelige søstre. Tourmaline til venstre og Turquoise (Tilde) til høyre.

Ingen kommentarer: