torsdag 20. oktober 2011

Miika er blitt Norsk Champion.

Ja hva kan man si, her venter man og venter man på at Miika skal bli champion, så får han pinadø tre championater på under en måned. Det store skjedde på Vikingskipet på Hamar 9 oktober. Jeg hadde absolutt ingen forventinger, og da mener jeg INGEN, på at han skulle få NKK certet sitt denne dagen. Miika stilte i ÅPEN klasse, og hadde ingen fordeler av de to foregående championtitlene han hadde vunnet. Han vant denne klassen. Veldig artig var det, men jeg hadde fremdeles ingen tro på at det skulle holde helt inn. Tenkte at jeg kanskje fikk en plassering blant de fire beste. Jeg tror vel egentlig aldri jeg har vært så avslappa og rolig på ei utstilling som dette. Jeg hadde ikke en gang hjertebank når han ble trukket ut blant de beste, fordi jeg var sikker på at det ikke ble noe cert. Vel, enkelte ganger er det bra at en tar feil. Miika ble 2 BHK, og siden den som var først var Norsk Champion fra før, var det Miika som fikk NKK certet. Da var han plutselig Norsk Champion. JIPPI!!!!!! Og dette har vi vente på så lenge....

Bergrabben`s Up-To-Date, Miika ble Norsk Champion 9 oktober 2011 i Vikingskipet på Hamar, for dommer Hans Almgren. Dette er den tredje tittelen til Miika på under 1 måned. Nå er tittelen så fin som SE N UCH GIB CH Bergrabben`s Up To Date. Litt stilig.

 Selv om det bare var Miika som skulle stilles, fikk Molly også bli med på tur.

 Vi koste oss kjempemasse bare vi tre. Klart de måtte få ligge litt i senga.

Litt lek før jeg krøp til køys allerede klokken 21:00 lørdags kveld. Da var jeg stuptrøtt. Greit å være uthvilt til den store utstillingsdagen etter.

1 kommentar:

Havfruen sa...

Sender masse grattisklemmer deres vei:)) Gøy å lese og det var herlige bilder:)
;)