mandag 21. februar 2011

De elsker å leke ute i snøen

Nydelig vær om dagene. Da må man bare ta bilder av disse skjønnhetene, mens en ennå har dem. Minstejenta er reist til sin nye familie. Gutten drar om et par helger. Jeg har bestemt meg for å selge den andre tispa også, selv om det gjør vondt langt inni meg. Hun har ennå ikke funnet seg et nytt hjem. Jeg må rett og slett være litt fornuftig. Det siste året har jeg jo fått to nye tisper i huset, og jeg føler at jeg må ha et "normalt" liv med dem før det kommer enda flere hunder hit. Molly kom i begynnelsen av desember, og siden den tid har det bare vært drektighet, valper og løpetider. Syntes ikke hun har fått være med på det "vanlige" livet vårt ennå, med gode lange turer i fjellet og reiser hit og dit. Jeg har hele tiden vært litt obs på at jeg vil "skynde meg sakte" når det gjelder oppdrettet.

Så artig å leke i snøen.

Skal helst opp på denne snøhaugen. Tispa øverst.

Joda, snø i ansiktet hører med. Jenta har tatt seg en dukkert:)

Noen korte turer i solskinnet hører også med. Jenta spaserer så elegant her.

Gutten. Mye nytt å se når en skal utforske den store verden.

En flott gutt som jeg mer enn gjerne skulle hatt her:)

To små bamser. Greit å ha god pels allerede, for det er kaldt i lufta.

 Gutten må utforske alt.

Søskenkjærlighet.

Er det noe spennende som skjer bort i her tro?

Ingen kommentarer: