mandag 8. september 2008

Utstilling i Steinkjer og Verdal 6-7 september.

Her går jeg i ringen med Chanti. Tenk at dommeren sa at han beveger seg som om han eier ringen...og han som jeg har strevd slik med å få til. Så da ser jeg at trening gir resultater og en må ikke gi opp. Jeg klarte faktisk å surre utstillingsbåndet inn i halen på Chanti, og det var jaggu ikke lett å få det ut igjen. Dommeren tok det heldigvis med et smil, og sa vi hadde god tid så jeg måtte ikke stresse. Jeg er litt vimsat ja:-) Både Miika og Chanti fikk CK og da måtte Kristin hjelpe meg i ringen. Hun gikk med Chanti og jeg med Miika. Her er de oppstilt foran dommeren. Og resultatet ble....etter at Miika og Iivari hadde gått mot hverandre, at Iivari ble beste hanne med cert og Miika 2beste hanne. Gratuerer Gørill og Iivari. Han er en vakker Tibbegutt på to år.

2 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Hei og takk for sist.Det var kjempetrivelig å hilse på deg,og få sett de flotte tibbeguttene dine.Chanti er mye flottere i virkeligheten enn på bildene,og det sier ikke lite,og Miika er jo veldig spesiell da,med sin mørke maske og fine pels.Gratulerer så mye med de flotte utstillingsresultatene i helga.Ha ei flott uke,klem fra meg:o)

Kristin og Ponya sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen i Bloggen. Og gratulerer så mye med flotte kritikker på to kjekke karer!! Vi håper at vi kan prøve oss på utstilling også etterhvert. Så kanskje vi treffes ?? :-)

Hilsen Kristin og Ponya