mandag 10. november 2014

Ligger litt på etterskudd, men her er noen bilder fra en flott tur Helga og jeg hadde i Dindalen 5 oktober 2014.

Vi gikk inn til Måstjønna i Dindalen, og koste oss med matpakken der. Zaxon og Ayliz. Helga som kommer fra Island, sa "nå føler jeg meg skikkelig Norsk", når hun åpnet matpakka med brødskive med brunost.

Denne gang var det disse tre som fikk være med på tur. Det var veldig mye vind, og i bakgrunnen ser vi termosen som har blåst ned fra bordet. Langt bak er matpapiret med noe av matpakken min :)

Helga med Dalia og Nòi klamrer seg fast, så de ikke blåser ut på Måstjønna.

På vei hjem og Ayliz har skikkelig vind i håret.

Et til bilde av Ayliz.

Helt fantastisk å gå med hundene i Dindalen. Når en har flere hunder, er det greit å ha en vei å gå på.

Zaxon, Tilde og Ayliz sammen med meg. Det er ikke så kaldt som det ser ut. Det blåser, men temperaturen er bra.

Finingene mine.

Det er vakker natur i Dindalen. Ekstra fint er det med høstfargene.

Vakkert.

Det meste av løvet var blåst av trærne, men noe klarer ennå å klamre seg fast.

En flott gammel steinutgard.

Her er setra vår i Dindalen. Vi bruker den ikke selv, men har lånt den ut til noen som restaurer den.

Ingen kommentarer: