tirsdag 13. juli 2010

Litt av hvert her hjemme….

 

I år har vi endelig fått beiset huset vårt ferdig. Det er beiset i seterbrunt, en farge jeg syntes passer godt på det her det ligger i en skråning. Veldig fornøyd jeg iallefall:) Tok bildet såpass langt i fra for å vise beliggenheta. Her er det oppoverbakke på alle kanter, så en har mulighet til å bli sprek om en vil:)

004 (1140 x 760) 

Nye terassemøbler har vi også kjøpt. Det ble veldig koselig syntes jeg. Trives der, bare det ikke regner slik som det gjør akkurat nå når jeg legger inn dette. Terassebordene skulle vært beisa de også, og det blir etter hvert.

012 (1140 x 760)

Utsikt ned til dammen fra terassen. Som en venn sa her om dagen at jeg har kjempefin hage….på internett hehe. Måtte si at han heller måtte kalle meg en god fotograf, som bare tok bilder av de beste motivene. Fakta er vel at hagen er litt på etterskudd akkurat nå:)

008 (742 x 598)

Hei…hvem var det som vekte meg….ei trøtt Lona

014 (1153 x 947)

Her er ei litt sprekere tøtta. Nina har endelig vokst inn i adidas dressen hun fikk hos min søster Anita da hun var nyfødt.

015 (840 x 531)

Og har en joggedress så må en jogge. Så enkelt og greit er det.

019 (812 x 681)

Blå valmuesøster pynter opp litt i en heller skakkkjørt hage.

026 (941 x 715)

Nordlys-Azalea “Golden Lights” blomstrer trofast hver år, men står litt bortgjemt så den er ikke så lett å få øye på. Vakker er den iallefall.

Ingen kommentarer: