onsdag 16. januar 2008

Letohallen 12 og 13 januar..og Chanti sin første CK

Gjett om jeg er stolt. Lørdag ble Chanti beste junior hanne og det var jeg fornøyd med. Søndag slo han til med CK og ble 3Bhk, og da var jeg i hvert fall fornøyd. Dette er første gang vi var på utstilling i Letohallen og det var en positiv erfaring, så vi kommer nok tilbake igjen. Har egentlig lyst å dra dit på utstilling igjen 17 februar, men det er langt og lenger enn langt å kjøre..Så det er vel tvilsomt at det blir slik. Neste utstilling er ikke før på Sunndal i slutten av april og det er lenge til. Får trøste meg med noen valpeshow i nærområdet med Miika. Gleder meg til å prøve han i ringen. Må samtidig takke Kristin for veldig trivelig reisefølge. Drar gjerne på flere utstillinger med henne og Tibbene.

3 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Hei Bente,må få gratulere så mye med flotte utstillingsresultater,så gøy.Må si det kribla litt når jeg så på bildene dine av tibbehjørnet,hotellopphold,og bading til utstillingen.Det er et eget liv det der utstillingslivet,man blir bitt av basillen,det er sikkert.Vi har jo mest konkurrert i lydighet med sheltiene våre,men jeg ble helt hekta på utstilling med Lotta,så no gleder jeg meg bare til å stille Titti.Lykke til videre,og ha det bra.Klem fra meg og Titti:-)

Anne-Berit sa...

Hei igjen,glemte å si at jeg har laget egen blogg til Titti,du finner den på linklista til Mitt(glade)hundeliv.Den heter Titti`s side,og der har jeg linka deg og de andre hundevennene mine!!!

Anonym sa...

Flink gutt ja, grattis nok en gang. Veldig fortjent, vi har jo begge verdens flotteste gutter så det skulle nesten mangle hi hi:-)