tirsdag 1. januar 2008

Hverdag igjen..

Ja i morgen begynner jeg på jobb igjen etter en lang juleferie. Gruer meg litt til det på grunn av hundene, særlig Miika som er så liten. Miika skal være i et stort bur med plass til et lite bur inni, mat og vannskål og plass til å røre seg på. Jeg føler meg mye tryggere når han er der. Chanti er i samme rom utafor buret så de er sammen. Vi har trent litt på dette om dagene nå, og det har gått veldig bra. Jeg må starte den faste rutinen i morgen med mat og lufting osv (blir travelt nok. Det blir heldigvis en myk overgang for Marit er hjemme med dem i morgen, og Martin blir hjemme resten av uka.

1 kommentar:

Anne-Berit sa...

Det går sikkert bra med hundene når du jobber,så bra som du har laget det for dem,og så er det godt å være to.Titti blir litt lei seg når hun må være alene nå,men vi tar det langsomt,siden jeg er uføretrygdet og er hjemme om dagene,men hun må jo vennes til å være alene likevel.Var en tur i byen i dag,og det gikk greit,var ikke så lenge,og det var stille da jeg kom hjem.Ha det kos:)