torsdag 1. januar 2009

Jeg vil ønske alle som besøker Bloggen min et godt nytt år. Håper 2009 blir helt super for dere alle.

Ja nå er det 1 januar 2009. Rart å tenke på hvor fort det siste året har gått. Det har vært et veldig bra år for mitt vedkommende, et normalt år i grunnen. Jeg har en flott familie, en jobb jeg trives med og hobbyer jeg kan dyrke. Så har jeg jo mine tre små herlige Tibber. Nå som ungene er store og så å si flydd ut av redet, er det greit å ha noen andre å styre med. Hundene er fine turkamerater og herlig selskap. Jeg kan reise bort på utstillinger, og treffer andre hunde interesserte. Hadde det ikke vært for min interesse for hunder hadde jeg nok ikke hatt hjemmeside og blogg heller, og gjennom dette har jeg blitt kjent med mange hyggelige mennesker. Tusen takk til dere som besøker bloggen min og legger igjen hyggelige kommentarer.

3 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Takk i like måte,Bente.Et riktig godt nyttår til deg og dine også.Klem!

Havfruen sa...

Godt nytt år til deg også.
Prøv med hodelykt, det hjelper meg litt. Jeg takler heller ikke å gå i svartmørket. Da blir jeg vettaskremt og det merker Major, og det gjør ikke saken bedre. Nå er det kommet masse snø her, sjelden vare her ved fjorden, det hjelper på lyset. Nå er barnebarnet på besøk, HERLIG. Du har noe berikende foran deg ;-)

Havfruen sa...

Kremt..en ting til. Bredden på bloggen har noe med HTML ja...Jeg fikk hjelp av Gubben, han kan slikt. Når bredden blir på plass er det bare og markere bildene og dra de ut fra høyre hjørne. Hørtes ikke det veldig enkelt ut?? Spør en voksen..hehe..