fredag 17. desember 2010

Pynta meg til julebord:))

På lørdag var jeg med gubben på julebord. Det var i grunnen et nokså enkelt opplegg i enkle lokaler, men jeg måtte selvsagt benytte anledningen til å kjøpe meg ny kjole.

Kjolen var litt genial egentlig. Den var figursydd, men så var det et tynt stoff i front som gjør at det ikke vises at en spiser mye god mat :)) Må skjule det som kan skjules. Ellers så likte jeg dette skjerfet godt egentlig. Smykkeskjerf kalte hun det, og greit for meg som ikke er så glad i å bruke vanlige smykker:)

Ha ei flott adventshelg alle sammen:)
Klem fra Bente og tibbene.

4 kommentarer:

Anne Grete sa...

Skikkelig stilig var du Bente:):):)
Smykke skjerfet var kjempeartig .
Jeg elsker smykker , men det må være sølv :)

Vibeke sa...

Skikkelig flott var du! Jeg er glad i smykker, men ikke slike bling bling. Enig i at sølv er penest :-)

Havfruen sa...

Knallfin!! Så kledde du den meget godt:) Stilig smykkeskjerf også, jeg digger både smykker og skjerf:)
Tynt stoff som skjuler høres topp ut:)
Jeg får ta et dykk i skapet for å finne noe til jula.
Kos deg i helga. Her er det -8 og stiv kuling...grøss!! Snart turtid, klem fra meg:)

Kristin sa...

Kjempe flott var den og så sexy! Når sant skal sies så er bildet tatt fordi jeg ville se den hehe. Så nå syns jeg dere andre var heldige som fikk sett den også;-)
Ønsker dere en riktig flott jul og nytt år