torsdag 21. mai 2015

Må passe på å ta noen bilder når Mikki er her. Esme og Shani må også få være med på fotogrferinga. 2 mai 2015.

Bildene er tatt ved det gamle stabburet på gården. Når jeg først begynner å knipse, er det ikke måte på hvor mange bilder det blir. Og da legger jeg ut en hel haug også :)
 
Se hvor like de er . Mikki til venstre og Esme til høyre. På mange måter skulle en tro at de var lik mamma Tilde, for de har hennes sorte fine maske. Jeg syntes likevel de har mer av uttrykket til pappa Happy. Nydelige er de i hvert fall begge to. De er nesten 5 måneder på bildet.

Et flott søskenpar.

Og så noen bilder av Mikki.

En harmonisk og fin gutt. Det merkes at han har et godt hjem med folk som er glade i han.

Hmmm er det høyt ned her...tør jeg å hoppe. Nei det er ikke høyt og han kunne uten problem hoppet :)

Shani må selvsagt også få være med på fotoshooten. Hun har en mye rødere farge enn de andre.

Nydelige Shani. Jeg elsker den fargen hun har. Må innrømme at fargen "min" helst er lys med mørk maske, men jeg ønsket meg ei som er rød. Shani har fått akkurat den fine orange/røde fargen som jeg håpet. I tillegg har hun ei fin mørk maske.

Shani og Mikki. Disse to ble med meg til Trondheim på valpeshow dagen etter.

Lille Esme. En stor personlighet i en liten kropp. Hun er en skikkelig ertekrok.

Fine Esme. Hun får den fargen jeg liker godt. Helt lys med mørk maske.


Ingen kommentarer: