søndag 21. september 2014

Lørdag 30 august reiste to valper til.

Først reiste Chamiilon`s Flower Power. Ingjerd Huse tok turen fra Harøya, for å hente lille Raija som hun skal kalles. Ingjerd har hatt større raser tidligere, så hun har god erfaring med hunder. Lille skjønne "rosa" jenta, får det godt i sitt nye hjem.

Rett etter at Raija var reist, kom de nye eierne til Chamiilon`s Faithul Friend for å hente han. De har vært og besøkt oss tidligere, så de kjente godt til lillegutten. Han skal hete Fido, og bo i Trondheim. Jannice og Knut har hatt tibbe før, så de kjenner godt til rasen. Han får det så fint sammen med dem.
 
Jeg kan ikke beskrive hvor godt jeg syntes det er, at alt føles så riktig når jeg leverer fra meg valpene. Det finnes så mange fantastiske flotte mennesker, og jeg er stolt av at noen av dem ønsker å ha noen av mine småttiser. Man blir så utrolig glad i de små, og det betyr så mye at jeg er at de er så ønsket dit de kommer. Jeg har så god følelse, for jeg vet at alle fem valpene til Lona får sitt drømmehjem :)


Ingen kommentarer: