søndag 11. oktober 2009

Besøk fra Frei

Forrige fredag kom Kristin sammen med Izzy og Queen på besøk. Det var tid for ei ny utstillingshelg;) Denne gangen var det ei NKK utstilling på Hamar som stod for tur. Vi skulle ikke starte før lørdags formiddag, så vi kunne  slappe  av her på Oppdal med hundene  fredagen. Det er bestandig trivelig å treffe Kristin så jeg koste meg denne helga. På Hamar var det også mye kjentfolk og se, så sosialt var det ei skikkelig fin helg.

Utstillingsmessig derimot…snakker vi ikke så høyt om hehe. For å si det pent så gikk det “ræva”. Men det tar vi ikke så tungt:) Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har et veldig avslappa forhold til dette, så jeg er hverken høyt oppe når det går bra eller langt nede om det går dårlig. Kan vel kanskje røpe at jeg har jobbet litt med meg selv for å komme dit, for jeg er egentlig et konkurranse menneske og har ingenting i mot å vinne hehe. Men skal en drive på med dette må en tåle både ris og ros:) Jeg er selvsagt ikke helt fornøyd når det går slik som det gikk denne helga, for jeg syntes jo selv at jeg har flotte hunder (det kommer de alltid til å være i mine øyne.) Men jeg vet at neste gang kan det gå annerledes, og gjør det ikke det så har vi enda mange anledninger. Det viktigste med denne hobbyen min er å gjøre ting sammen med hundene mine, og samtidig treffe andre med samme interesse. Jeg har blitt kjent med så mange flotte mennesker fra hele landet, som gjør at jeg trives veldig godt i dette miljøet.

Må bare tilføye at det selvsagt ikke er alt jeg er fornøyd med i hunde og utstillingsmiljøet, men slik er det vel med alt som har med konkurranse å gjøre. Noe av dette gjør meg frustrert og kanskje jeg en gang blogger om det,… om jeg føler for det. Vi får se:)

017 (1422 x 877)

Her er Tibbegjengen som tilbragte helga sammen, Queen, Izzy, Chanti, Miika og Lona. En flott bukett ikke sant;)

015 (1513 x 951)

Godt å slappe av i senga på gjesterommet. Mine hunder er i grunnen vant til å ligge i den. Etter jobb og når jeg vil roe meg helt ned, ligger jeg her og enten leser bok eller hører på lydbok. Dette er “mitt” tilfluktsrom når jeg vil være for meg selv, eller jeg og hundene da:)

1 kommentar:

Anne-Berit sa...

For en nydelig bukett du hadde der.Ser de koser seg sammen.
Hadde Lotta på besøk her om dagen,sååå koselig.Ho e veldig "heime" her,og stupte opp i sauskinnet vi har i stua og skikkelig kroet seg.Og så skal ho kose veldig med meg da.Godt ho er sånn,glad og livlig heile tia.
Kjekt med et sånt rom der man kan være litt for seg selv,jeg har også det,Marit sitt gamle rom bruker jeg til det.
Ha en fin kveld:o)