onsdag 8. oktober 2008

Når vi har tre kullsøsken samelet på en gang må det selvsagt fotograferes. Jeg synes det er tre veldig flotte representanter for rasen, som kommer fra Bergrabben Kennel. Her er jeg med Miika Gunvor med Bertha og Ros-Mari med Abelone. Litt forskjellige bilder som er satt sammen. Her er Miika med "truse". Det var et par løpetisper på Bergrabben nå, så trusen var veldig nødvendig. Det var mange "gode" dufter, og som en skikkelg hanne må jo Miika markere at han også er der. Det var en ny opplevelse for han å ha på truse, men han fant seg i det og det gikk veldig bra. Gunvor sendte forresten denne og en til truse med så jeg har til begge guttene mine. Slik er Gunvor, så gavmild og passer på at alle har det de trenger. Ellers på bildet er det jo nydelige lille Lona, som ligger og puster ut etter litt herjing. De to nederste bildene er bare koselige synes jeg. Artig å ha bilder av Lona med mamma Kaja og pappa Emil. Her er noen bilder av to enestående personer, Gunvor og Sigurd Sørensen på Bergrabben Kennel. Gunvor var blitt veldig knyttet til lille Lona, siden hun var der litt lengere enn resten av kullet. Det var nok ikke så lett for henne og sende den herlige lille jenta fra seg. Men, jeg er jo veldig takknemlig over at Gunvor fant meg verdig til å få henne. Nå har jeg to vakre tibber fra Bergrabben Kennel, og her er bilder av Miika og Lona med oppdretterne sine. På det siste bildet er Gunvor med en av sine mange Engletrompeter. De er bare helt nydelige. Gunvor hat tatt dem inn i vinterhagen nå siden det begynner å bli kaldt ute. De er ennå full av blomst og rekker helt opp til taket. Jeg er imponert. Og som vanlig hos Gunvor og Sigurd er det full oppvartning. Denne helgen var både jeg og Kristin og Rose og Karstein på besøk. Vi koste oss veldig lørdag kveld med nydelig mat, god vin og herlig stemning. Tusen takk for oss.

Ingen kommentarer: