onsdag 26. desember 2007

Trener til Utstilling

12 og 13 januar deltar vi på vår første utstilling i 2008. Da skal vi i Letohallen sammen med Kristin og Falkiaro-tibbene. Det blir morsomt og spennende. Det er kun Chanti av mine som skal delta, Miika blir bare med som lærling. Selv om Chanti har passert året trenger han en del utstillingstrening, så vi må øve litt hver dag. Han virker litt mer moden og tålmodig nå når vi trener, så kanskje det går bra... Når jeg mener bra, er det at Chanti står og går pent, ikke at han nødnendigvis kommer hjem med en stor premie.

2 kommentarer:

Anonym sa...

så FLINK han har blitt, gleder oss masse til å dra på tur sammen med dere:-)

Anne-Berit sa...

Hei,så fine de er der de står på bordet og trener til utstilling.Nå er Lotta flyttet til sin oppdretter der hun boltrer seg sammen med sin mor og søster,og det går kjempebra,og jeg er så lettet over at hun ville ha henne, og at det ser ut som hun trives.Men det var jammen ikke med lett hjerte jeg gav henne fra meg,det er sikkert,men,men.Ønsker deg og dine en fortsatt fin julefeiring.Klem fra meg:o)