søndag 16. desember 2007

To gode venner..

Ja, nå er det lille sjarmtrollet blitt helt husvarm, og vi storkoser oss. Jeg var litt spent på hvordan det skulle gå i natt, men det gikk over all forventning. Tenkte han skulle ligge i senga sammen med meg for å ikke føle seg ensom, men det var han for urolig til. La han i buret og der sovnet han som er stein. Hørte ikke en lyd fra han før Chanti vekket han kl. 05:00 om morgenen...Sukk, selvfølgelig alt for tidlig, men det var bare å stå opp og starte dagen da. På med varmedress og ut med guttene for litt tissing. Må bare si at Miika er veldig flink. Til tross for at det har vært til tider bortimot -16 grader så har han vært ute å gjort fra seg mange ganger i dag. Han trives utrolig godt ute i kulda og snøen. Løper frem og tilbake, baser seg i snøen, klatrer opp på snøkantene og leker seg skikkelig. Vi er selvsagt ikke lenge ute om gangen, bare så at han får gjort fra seg. Han har hatt et par uhell inne i dag og tisset , men det har helst vært vår skyld. Han prøvde å si ifra, men jeg tok det ikke helt alvorlig.

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Så herlige de er begge guttene dine :-) Kos deg masse med dem. Det er jo en så herlig tid på mange måter når man har valp. Selv om det selvsagt kan være tøft også.

Anne-Berit sa...

Hei,takk for hilsen.Du verden for en søt liten snusk,og så bra at de trives sammen de to guttene dine.Blir helt valpesyk her jeg sitter(enda min sheltievalp er bare 6 mnd),sånn er det bare.Du må bare kose deg masse og ha ei fortsatt fin adventstid:)