fredag 16. november 2007

Gogutten var på veterinærbesøk i går

I går dro Chanti og jeg til Dyreklinikken på Heimdal, Trondheim. Det var klart fot 1-års vaksinen og en liten helsesjekk. Veldig dyktige og trivelige veterinærer der. Vaksinen gikk greit, rakk ikke engang å reagere før han var ferdig. Så var det tømming av analkjertler, ikke så populært:-) Ellers så var alt bra med Chanti. Han testet kneleddene og de var helt i orden, hjertelyden var helt fin. Veterinæren var fornøyd med Chanti, sa han var en veldig oppvakt, frisk og fin hund. Han sa at det merktes at Chanti fikk god mosjon og at han var i fin form. Chanti fikk anmerkning på siste utstilling om at han kunne ha litt mer volum og masse (hva nå det enn betyr), så jeg var redd han var litt for tynn. Veterinæren mente at han var akkurat passe, så jeg tror jeg dropper å "fete" han opp. Regner med at han blir litt kraftigere på en naturlig måte når han blir eldre. Satte han på vekta sånn snarest og tror han veier ca.5,350 kg., så han er bare lettvekter ennå:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Chanti er fin han som han er. Falkor savnet noe volum og stamme han også. Jeg vet han er litt tynn etter løpetiden til Queen. Tar på og være lover boy hi hi.Så jeg må nok fete han opp bitte litt.