lørdag 8. september 2012

Småjentene mine, Cayzi og Lona (fra 10.05.12)

Lona er jo snart 4 år, så hun er vel ikke akkurat ei småjente lenger. Cayzi har akkurat blitt 9 mnd. De er to gode venner og litt Tuppen og Lillemor. Når de enda er på omtrent samme størrelse, så blir de småjentene mine begge to uansett:)
 
Gulljentene mine. Cayzi til venstre og Lona til høyre. Disse to er sammen nesten hele tiden, og Lona er nok det store forbildet til Cayzi.
 
Hva er det som er så hysterisk morsomt, ser det ut som cayzi funderer på

Lille Cayzi som ble 9 mnd for to dager siden, 8 mai.

Lona som er dame til fingerspissen.
 
Her står hun og speider etter en rev. Det er en stor rev som tusler rundt hundegården vår for tiden. Jeg har sett den mange ganger den siste tiden, og den forsvinner ikke før jeg kommer ut og jager den. Det er ikke noe trivelig når en har disse små. Jeg prøver bestandig å gå ut å sjekke om det er trygt før jeg sender hundene ut, men den har en tendens til å dukke opp likevel. Det er jaggu bra at tibbene er flink å varsle når det er noe på gang. Jeg har akkurat vært ute og jaget bort reven når dette bildet ble tatt.

 

Ingen kommentarer: