lørdag 8. september 2012

Jeg har kjøpt meg ny bil (21.05.12)

Jeg har kjøpt meg ny bil nå. Må ha en som er litt nyere enn den jeg hadde fra før, og som har gått litt mindre. Jeg syntes den er flott  Fredag 11 mai kjørte jeg og Bjørn til Vinstra for å hente den.

Min gamle Suzuki Grand Vitara XL7, er erstattet med en ny i samme merke. Jeg var fornøyd med dnne bilen, så jeg fant ingen grunn til å gå over til annet merke. Den er egentlig perkekt til mitt bruk. Bjørn har overtatt min gamle Suzuki, og Martin har fått Bjørn sin gamle bil, en Audi A6 stasjonsvogn. Det er veldig praktisk å ha to 4 hjulstrekkere her hvor vi bor.
 
Fine skinnseter og litt harry gasspedaler. Må vel innrømme at jeg liker de originale gasspedalene bedre. Nå begynner bilen å bli litt mer hjemmekoselig, etter at hundene har blitt med meg på noen kjøreturer. Det må være litt hundelukt og hundehår der for at en skal trives:)

Disse Atlas 80 burene passer prfekt i bilen min. Jeg har ett slikt på hver side av bilen.

 

Ingen kommentarer: