lørdag 8. september 2012

Molly er kommet hjem igjen nå. (Fra 04.04.12)

Nå er Molly endelig kommet hjem til Aina og Carita igjen. De fikk hente henne på dyreklinikken i dag. Carita forteller at hun er veldig kvikk, og oppfører seg på samme gamle gode måte. Litt rulling på teppet, og stjeling av godstolen. Matlysta er også på topp, så hun slukte i seg maten hun fikk servert. De sendte med litt våtfor fra klinikken, som hun skulle spise til å begynne med. Hun fikk også noe tørrfor som er spesielt godt for tarmen med seg. Etter hvert kan hun gå over til vanlig for. Jeg er veldig takknemlig for at den veterinæren hun kom til var så nøye, og har gjort en så god jobb. Hadde han ikke operert henne den natta, så hadde hun nok ikke vært mer blant oss. Nå er alt bare fryd, og nå er påsken reddet. Det er ikke noe morsomt å tenke på at hunden er syk. Gudene skal vite at jeg er glad jeg har forsikring på hundene, ellers vet jeg ikke om jeg har hatt penger til å betale for behandling på henne. Det kommer på minst 30 000 kroner, og egenandelen var på 5000. Heldigvis så er alt overstått og vi kan bare se fremover nå:)

Jeg fikk dette bildet hos Carita i dag. Molly har funnet plassen sin på godteppet igjen. Det er så deilig å vite at alt endte så godt:)

Ingen kommentarer: