lørdag 8. september 2012

Snuppi og Shiraz - to nydelige små Miika barn (17.04.12)

 
Søndag var jeg og hilste på valpene etter Miika og Queen som er igjen på Falkiaros Kennel. Her er Shiraz bk og Snuppi foran.
 
Falkiaro`s Happy New Year (født på nyttårsaften), populært kalt Shiraz. Han er utrolig vakker og virker veldig lovende. Gleder meg til å følge han fremover.

Falkiaro`s Her Majesty, Snuppi til vanlig er ei utrolig skjønn tibbejente. Hun virker også utrolig lovende, så gledeer meg veldig til å se henne vokse opp. Eieren Torbjørn er en veldig flink handler så skal bli artig å se henne i utstillingsringen etter hvert.

Det var ikke så enkelt å få tatt ståbilder av valpene, men Shiraz er så fin her uansett. Oppdretteren Kristin Bøe har beholdt han selv. En flott gutt etter Bergrabben`s Up To Date (Miika) og Sommerlysts Queen of Falkiaro.

Snuppi poserer villig for fotografen. Det er Torbjørn Lier på Kennel Rozaros som eier henne, men siden Torbjørn og Kristin bor sammen, får Snuppi og Shiraz vokse opp sammen. Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med disse valpene til Miika.

Ingen kommentarer: