lørdag 26. september 2015

Lysti (Chamiilon`s Home Run) og Lotta (Chamiilon`s Honeybun)

Lotta som flyttet til nytt hjem i Larvik 5 september. Da kjørte jeg hjem til hennes nye familie, og leverte lille gullet. Hun lever nå et fint liv sammen med Beate, sønnen Sindre, og to andre tibber.
Lysti er nå flyttet til sin nye familie i Finland. Der bor han sammen med onkel Lilileian Suger Bear, som er bror til pappa Lilileian Honey Bear "Zaxon". Både han og Lotta var med meg på EDS første helga i september, og pappa Zaxons oppdretter tok han med til sitt nye hjem i Finland. 

De to nydelige søsknene fikk mye glede av hverandre, før de flyttet til nytt hjem. Lysti syntes det er bare tøv at han må fotografees nå, for han er sååå trett.

Nå bryr jeg meg ikke om du tar bilde lenger, for nå sovner jeg like godt sier Lysti. To deilige små hjerteknusere.

Ingen kommentarer: