torsdag 16. april 2015

Chamiilon`s Daydream "Mimi" flytter til oss for ei stund.

Mimi er søster til Ayliz, og altså født her hos meg. Hun flyttet til Kristine Frey på kennel Kri Kris i Danmark da hun var valp. Hun er vokst opp med to små søte tvilling gutter, og noen tibber. Mimi skal bo hos oss en periode. Hun skal være med på utstillinger i Norge, og vi håper på Norsk Championat til slutt :) Jeg skal også ha et valpekull på Mimi før hun flytter hjem til Danmark igjen. Hun er ei utrolig snill og god tispe, så jeg er veldig glad jeg får ha henne her. Hun kom fort inn i flokken som bor her fra før.
Mimi bor i Danmark, men jeg hentet henne i Sverige. Kristine Frey var på besøk hos Monica Herjestad på Strömkarlen Kennel, hvor moren til Mimi kommer fra. Jeg kjørte dit en tur, ca 60 mil på langfredag. Overnattet der og startet hjem til Norge igjen påskeaften. Det var fint føre og grei trafikk, så det gikk greit å kjøre den lange veien. Mimi var like flink som mine hunder i bilen, så jeg hørte ikke en lyd fra henne på turen :)

Eier Kristine Frey sier hade til Mimi før vi starter til Norge tidlig morgen påskeaften.

Monika Herjeskog hadde to søte små valper når jeg var der, og jeg fikk et fint bilde av den skjønne sorte tispevalpen.

Mimi er kommet til Oppdal, og vinteren

Nydelige jenta som må gjøre seg kjent bak i hundegården.

 

Esme er også ute i hundegården.

Esme og Shani leker seg.


Ingen kommentarer: