søndag 4. desember 2011

Valpene til Miika og Lona

Lona har fått sitt første kull, og det fikk hun på Bergrabben kennel i Sverige. Gunvor og jeg har eid henne sammen, så det første kullet blir født hos henne. Når de er store nok, kommer hun hit og blir her resten av tiden. De kullene hun eventuelt får siden blir født her hos meg. Lona er ei utrolig flink mor, og det har gått veldig fint med både fødsel og med valpene. Pappa til disse skjønnhetene er Miika. Jeg var å besøkte de i Mellerud 28 november, da de var 4 1/2 uke gammel. De er bare aldeles nyedelig. Det var også helt herlig å se Lona igjen, så nå gleder jeg meg fryktelig til hun kommer hjem til oss.

Fire nydelige valper. Sukk... man blir da helt forelsket.

Greta og enenste hannen i kullet, Marlon.

Bergrabben`s Marlon Brando. Han er en utrolig fin hanne som jeg godt kunne tenkt meg selv. Jeg håper jeg får se han i utstillingsringen etter hvert. han er fremdeles ledig:)

Utrolig flott hode på han. Litt vanskelig å si hvem han slektes på. Egentlig ikke brennlik hverken Lona eller Miika, så han blir vel litt midt i mellom.

Så vakker.

Marilyn og marlon.

Bergrabben`s Julie Andrews. Hun har en liten utstillingsfeil og selges derfor til redusert pris. Hun er fremdeles ledig.

Julie har utrolig flotte farger. Kanskje hun som har mest farger ette pappa Miika. Kan se ut som om hun blir rødsobel.

Fantastisk fin.

Mye lek i valpekassa nå. Julie Andrews foran.

Så har vi lille dukka. Hun er bare skjønn enkelt og greit.

At det går an å bli så bedårende.

Ei slik lita dukke vil jeg også ha en gang. Så neste gang Lona og Miika får valper ,er det vel fare for at ei av de blir igjen.

Det kom ei party colour tispe og hun har fått navnet Marilyn Monroe. Hun er aldeles nydelig og har en herlig myk pels. Ser ut som om hun får litt blanding av svart og sobel i fargene.

Noe så nydelig.

Marilyn fikk litt ujevne tegninger i ansiktet, men de syntes jeg bare er sjarmerende:)




Ingen kommentarer: