torsdag 26. mai 2011

Nina, Brett og Bright leker i hundegården

Nina koser med Bright og Molly koser med Nina.

Bright Future, Vi har kalt han Bright, men nå er navnet Rufus. Han ble hentet av nye eiere dagen etter at disse bildene er tatt.

Hundehuset er for alle mener Nina.

Vakre Bright Future 9 uker på dette bildet. Han er en herlig hund og jeg savner han nok litt etter at han flyttet. Rart med de som blir litt lenger, litt vanskeligere å gi slipp på dem.

Brett, eller Breath og Life er ennå hos oss. Han flytter til ny eier 3 juni. Litt godt å ha en å kose med litt lenger. Ble nok litt rart for han når broren flyttet.

Gutta boys som ble litt lenger enn de tre brødrene sine. Det har virkelig vært et herlig kull dette, med fem forskjellige nydelige gutter. Alle har vært harmoniske og fine.

Kosegutten og rabbagasten Breath of Life

Så kos å få være sammen med mamma Molly og "bebi boffan".

En skikkelig staselig kar som nå lyder navnet Rufus og bor i Steinkjer. Han kommer forresten til å tilbringe en stor del av vinteren i syden hver år. Heldiggrisen:)

Brett foran det flotte hundehuset. Det er en kamerat og kollega av Bjørn som har laget det. Jeg syntes det er utrolig fint. Nå for tiden tilbringer jeg også mye tid i hundegården. Må jo holde valpene med selskap når de skal gjøre noe fornuftig:)


2 kommentarer:

Anne-Berit sa...

For noen herlige bilder.Skjønne hunder og nydelige lille Nina som er blitt så stor og flink.Hun synes nok det er stas å få være med og leke med valpene og de andre hundene.
God helg:)

PS:Har laga meg en ny hverdagsblogg,"Mitt glade hundeliv".Blir nok den som blir mest brukt.Velkommen innom:)

Havfruen sa...

Må bare fortelle deg en ting:)
Møtte en dame på hjemreise/jobb sist fredag. Hun satt på pirterminalen i Trondheim med en Tibbe, jeg gikk selvsagt dit og satte meg. Hunden som jeg mener het Mille, hoppe glad opp på meg, slikka hendene og var såååå trivelig. Hun visste goddt av Mika (?) og deg. Dere var visstnok konkurrenter på utstilling. Utrolig trivlelig jente dette:) Nå har jeg ihvertfall lyst på en tibbe:)
Håper alt er vel hos deg, klem fra meg som er stadig på reisefot men snart ferdig!!!

Herlig å se bilder av hund og unge i skjønn forening. Major elsker unger men er alt for brå, synd....