søndag 24. april 2011

Nye bilder av valpene fem uker på valpebloggen.

Du verden så kjedelig blogg jeg har for tiden, om en ikke er spesielt opptatt av valper. Jeg er jo selvsagt det, men det hadde ikke gjort noe om jeg hadde variert litt. Tok faktisk med meg kameraet i går, og planla en skikkelig tur med masse fotografering. Turen ble ikke så veldig lang, da det fremdeles var masse snø på den skogsveien jeg skulle gå på. Bilder ble det heller ikke, for batteriet var flatt det. Ikke så rart når en tar hundrevis av bilder av valpene:) Det har vært en veldig rolig påske for oss i år, med null utflukter. Ikke så lett å komme se noen plasser når en har masse småtteri og ta seg av. Men herlig vær har vi hatt, så terassen er blitt mye brukt. I dag så jeg hvitveis opp i skogen vår. Må vel være første gang i historien at den har dukket opp i påska. Ellers har jeg fått raket i hundegården i dag, og det trengtes. Nå er det så fint og flott der, så snart skal valpene få seg en tur dit. Det er litt kald vind femdeles, som det ofte bruker å være på våren her på Oppdal.

                                  Chamiilon`s Breath of Life representerer valpene denne uken:)

1 kommentar:

Anne Grete sa...

De ble fine disse valpene etter Molly og Amadeus synes jeg med fjern linjeavel:)
En gang har jeg lyst til å prøve Eos og Amadeus og .
Har skrevet under parringsbeviset som kom idag og sender i morgen