lørdag 16. mars 2013

En nydelig solskinnsdag og Tilde og Miika får leke seg i snøen


Tilde elsker å løpe rundt i dypsnøen.

Flotte isprinsessa mi.

Så skjønn at....

Faktisk så ble det bare dette bildet av Miika som ble brukbart. Han har en tendens til å holde seg i skyggen, og da ble bildene så mørke. Miika benyttet friheten sin til å ta seg en tur på egen hånd. Jeg måtte løpe etter Tilde, og da så han sitt snitt til å utforske omgivelsene rundt omkring. Heldigvis så er det ikke trafikk her hos oss, og heldigvis er det is på elva. Det er gjerne den veien han drar når han skal på vift. Han kom da luffende hjem etter hvert :)

Tilde har heller ingenting i mot å dra på egen hånd, men her følger matmor etter. Det har vært mye kaving i dypsnø de sist dagene. Av en eller annen grunn så løper ikke jeg så lett på snøen som hun  gjør :)

Tilde har masse fin pels, og det er mass snøklumper som fester seg til den. Selv om det er godt over -20 grader om natta, så er det klamt i snøen når sola skinner. Perfekt snøklumpvær :)

Ikke så lett å få bort alt som har festet seg i pelsen.

Syntes dette bildet var litt stilig. Her var Tilde et godt stykke på vift, og da ble det løssnø gåing på meg. Tilde synts det er veldig morsomt når jeg følger etter henne, så da går hun gjerne enda lenger. Ja ja, hun vet at jeg trenger den trimmen :)


Ingen kommentarer: