mandag 12. januar 2009

Letohallen lørdag 10 januar

Da er det på han igjen med utstilling...artig. Begynner å bli ei stund siden sist. I Letohallen traff vi Gunvor fra Bergrabben Kennel og mange andre kjente, så det ble en koselig dag. Jeg skulle vise alle mine tre hunder, Chanti, Miika og Lona. Kristin hadde med seg Queen og Izzy, men skulle bare vise Queen. Izzy er bare en liten baby, men det var fin trening for henne å være med i den store hallen med mange hunder. Det begynte veldig fint for meg i utstillingsringen. Først skulle jeg vise Lona som er valp 4-6 mnd, og det gikk over all forventning. Hun vant Tispeklassen og ble BIM. Så var det Miika sin tur. Han stilte i junior og det gikk også veldig bra. Miika fikk først ck og jaggu fikk han ikke certet også og ble 3BH. Gjett om jeg var glad. Når Chanti enda vant åpen klasse og fikk ck var det jo bare helt utrolig. En kjempedag for meg og hundene mine. Miika fikk cert nr 2 bare fjorten mnd gammel. Lille Lona ble BIM og fikk ei nydelig grønn sløyfe. BIR ble Elgberget`s Charlie som er her på bildet sammen med eieren Liv Randi. Dommer var Carl-Gunnar Stafberg. Oppdretter Gunvor fra Bergrabben og Lona men BIM sløyfa si. To flotte hunder har jeg hentet på Bergrabben Kennel, og det var selvsagt veldig artig at begge gjorde det så bra når oppdretteren deres var til stedet. To av kullsøskene til Miika var også i Letohallen. På bildet er fra venstre Liv Randi med Tex, Jeg med Miika og Gunvor med Bertha.

1 kommentar:

Anne-Berit sa...

Gratulere så mye med helgas resultater,kjempebra.Det er noen flotte hunder du har,det er sikkert,de kommer nok til å gjøre det godt framover.Lykke til videre med dem.