lørdag 29. august 2015

Chamiilon`s Gold Jewel "Esme" - lille gulljuvelen sommer 2015

Vakre fine Esme sommeren 2015.

Esme har bodd her hjemme hos oss frem til juli 2015, da hun var ca 7 mnd. Esme er datter av min Islandske prinsesse Tilde, som er halvsøster til Nòi som er her sammen med henne. Helga Kolbeinsdottir som er fra Island har bestandig svermet for lille Esme, og vi ble enig i at Esme skulle flytte til henne og tibbene Nòi og Dalia. Der har hun det fint, og blir høyt elsket. Hun er fremdeles min, men Helga vil overta henne etter hvert. 

Helga er en veldig flink fotograf, så det blir mange fine bilder av Esme. Dette er tatt i august 2015. Jeg må bare innrømme at jeg savner lille rampejenta mi. Det er ikke så enkelt å skilles fra de når de har vært her så lenge.

Esme er fremdeles valp, og hun utvikler seg veldig fint. Hun er ei vakker jente, som jeg håper Helga vil få glede av i utstillingsringen også. Uansett så er hun et sjarmtroll og blir høyt elsket om det går bra der eller ikke.

Ikke verst å bare sitte å plukke inn fine bilder av Esme. Det bare må bli fine bilder når Helga er fotograf :)

Ingen kommentarer: