mandag 3. februar 2014

På besøk hos Kristin og Torbjørn på Frei

Tok meg en liten tur til Kristiansund fredag 31 januar for å hilse på Molly, og samtidig ta henne med til veterinæren for å ta DNA test. Selv om Molly ikke lenger er i mitt eie, så er det greit å vite om hun er fri for PRA3 genet. Veldig godt å treffe Molly igjen, og det er også godt å se hvor fint hun har det hos sine eiere.
Når en er i Kristiansund, så må jeg selvsagt innom Kristin og Torbjørn på Frei. Veldig trivelig å treffe dem, og Kristin vartet opp ed god middag og kake.

Zaxon og Zelda fikk huset for seg selv først. Zelda er bare et par måneder eldre enn han.

Når mor setter seg ned for å ta bilde, så kommer han selvsagt løpende mot meg. Bildet ble da bra uansett, så det er greit.
 
Når Kristin lager mat, er det obligatorisk at alle tibbene samler seg rundt henne. Her er noen av dem i alle fall. Kristin og Torbjørn har en del tibber og jeg hadde mine fem med, så det ble fullt nok i huset. Zaxon var veldig usikker i begynnelsen med så mange hunder, men det gikk bra etter hvert. Han har så godt av det.

Her er Miika omringet av en gjeng med tisper.


Ingen kommentarer: