søndag 18. mai 2014

Utstilling på Fannrem 10-11 mai

Nok ei fantastisk utstillingshelg for meg og hundene mine. Zaxon ble BIR begge dagene, mens Tilde og Ayliz byttet litt på det. Lørdag ble Tilde BIR og fikk Cert, og søndag var det Ayliz sin tur. Helt fantastisk, og jeg er så stolt av dem. Ikke nok med at disse gjorde det bra, så ringer Annette P Hovd og forteller gode nyheter fra Roskilde, Danmark. Hun og Ipo, Chamiilon`s Eyes For You Ipo, har deltatt på ei todagers utstilling der. Lørdag ble han beste juniorhanne og fikk CK, og søndag ble han beste junior, cert og 3 beste hannhund i klassen. Han ble også Crufts kvalifisert. Helt utrolig og gratulerer til eier Annette.
 
Lørdag er det Tibràar Tinda Turquoise "Tilde", som slår til med CERT og BIR for dommer John Muldoon. Tilde tar sitt femte cert denne dagen. Hun har fra før tre små og ett stort cert, men er ennå for ung til å bli champion.

Søndag var det jammen meg Chamiilon`s Deep Secret "Ayliz" som gikk helt til topps. Jeg har nok gått og håpet på at Ayliz skulle få seg et lite cert snart, og denne dagen slo hun til. At hun i tillegg skulle bli BIR, hadde jeg ikke tenkt på en gang. N SE UCH Mango`s Mr Leo Lao ble BIM og dommer var Iuza Beradze. Ayliz har fra før storcert, så nå trenger hun bare ett til for å bli champion. Det kan hun uansett ikke bli før hun fyller 2 år 26 desember.

Nydelige lille gutten. Lilileian Honey Bear ble BIR lørdag for dommer John Muldoon. Bildet ble tatt først ei uke senere :) Zaxon er i en vokseperiode nå, og litt "uryddig" alder. Fin er han likevel.

Søndag ble Zaxon BIR nok en gang. Denne dagen var det Iuza Beradze som var dommer.

Kan vel ikke si meg annet enn fornøyd med denne helga. Det har virkelig fått over all forventning. Nå har det vært noen utstillingshelger, så skal bli godt med en liten pause. Neste gang er ikke før Rasespesialen på Hadeland 21 og 22 juni.
Her er Chamiilon`s Eyes For You Ipo med sine flotte sløyfer fra Danmark. Beste Juniorhanne, som ghorde at han ble Crufstkvalifisert, CERT og 3BHK. Helt fantastisk, og jeg er så stolt av han og eier Annette.


Ingen kommentarer: