søndag 13. februar 2011

Koser seg i stua nå mye av tiden

Ja de vil helst være på stua nå det meste av tiden. De sover ennå mye av dagen, men når de våkner så gir de klar beskjed om hvor de vil. Veldig selskapssyke kan en si. Men greit å ha de der en del, for da sier de så godt fra når de vil ut å gjøre fra seg. De stiller seg faktisk ved døren og pistrer for å få komme ut. Syntes det er godt gjort av de små. Det blir lagt inn 7 ukers bilder under valpe fanen. Det har blitt veldig mye valpebilder nå, men om ei uke er de leveringsklare så da blir det vel mindre. Tenker jo når jeg går ut med de andre hundene i nydelig solskinn, at jeg skulle hatt kameraet med. Nå gleder jeg meg til å kunne ta skikkelig lange turer igjen med hundene:)

Bestandig stas når ungdommene er hjemme. Da blir det mye oppmerksomhet:) Det er så godt å ha fått Marit hjem nå, etter 1 år i Florida.

Minstejenta i farta. Eller hun er ikke så liten lenger. Hun er godt over 1200 gram, så hun er nokså normal i vekta nå. Full av liv er hun i hvert fall. Hun har fått det nydelige navnet Lexie av sine nye eiere.

Gutten og Lexie i full fart over stuegulvet:)

De poserer godt allerede. Matmor ligger på gulvet i lange tider for å få tatt noen blinkskudd. Disse to skal flytte til nye gode hjem. Lexie til Sunnmøre og Gutten kanskje til Østfold.

Gutten. Han er bare så utrolig flott. Kunne virkelig tenkt meg å beholde han selv, men det blir ikke slik.

Abby som blir hos oss.

4 kommentarer:

Havfruen sa...

Herlighet så skjønne de er:) Klart de må på stua!!! Skulle bare mangle, spør du meg:)
Tenker det er godt å få hjem Marit ja...herlighet er det ett år siden, husker du blogget om det!!
REgner med det er kaldt på Oppdal i dag også...-5 her men det er kuling, iskaldt!!
Ha fin dager, klem fra meg:)

Anne Grete sa...

Håper gutten kommer til noen som vi vise han , veldig flott valp , tispene og selvsagt og beholder du den ene selv vil den jo komme på utst.
Er vel full fart og utforskning nå ja :)
Her er -10 og stiv kuling i dag , da blir effekten den dobbelte så rimelig KALDT :)

AnneKa sa...

Blir litt opp og ned med kommenteringen min, men eg har deg på blogglisten og følger med deg og de små. Nydelig nøster som man smelter helt når man seg:))

Anne-Berit sa...

De er bare så utrolig fine,alle tre.Skal si hun har tatt igjen de andre den lille dokka,og nydelig er hun.Nydelig den du skal beholde også.Har så lyst på en til tibbe,men tror du ikke han sier nei,han jeg bor ilagmed,hehe:)