lørdag 12. februar 2011

Lek i snøen

I går var det herlig vær på Oppdal. -9 grader varmt og godt i sola. Valpene er nå blitt 7 uker, og da er det på tide med "pottetrening" ute. Jeg har hatt de ute noen ganger tidligere, og da setter de seg rett ned med en gang. I går var de opp til flere ganger ute. Må bare nevne det at i dag lørdag, er det gruuusomt kaldt rett og slett. I dag tidlig var det -29 grader. Jeg kunne likevel ta med valpene litt ut etter hvert når sola kom frem. Faktisk var det slik i dag at valpene stod og pistret med døra, for å vise at de ville ut å gjøre fra seg. Utrolig hvor fort de lærer seg dette:)
Største tispa og gutten i front. De stprtrives ute i snøen. Minste jenta prøver å ha litt privatliv i bakgrunnen:) Jeg syntes de er veldig flinke allerede.

Største tispa som skal bli boende her hos oss. Hun skal hete Abby til vanlig. Oppkalt etter ei i Bjørn sin favorittserie på TV NCIS. Liker den forresten godt jeg og da:)

Abby en gang til. Jeg sysntes hun er ei skikkelig skjønn tibbejente, og er veldig spent på hvordan hun utvikler seg videre.

Gutten i lek. Han er bare en staskar. En drøm egentlig:)

Mamma Elin med minstejenta. Godt å ha mamma med seg når en skal utforske den store verden.

Ei stolt Elin med sine to andre barn.

Gutten i front og største tispa bakfra. To herlige bamser. Artig å se hvordan de leker i snøen. Kaster seg inn i den og begraver hodet, og ser ut som snømenn når de kommer ut:)

Ingen kommentarer: