lørdag 6. februar 2010

En nydelig vinterdag og tur med Britt og Tico

Liker meg nå om dagene med herlig temperatur og mulighet til å gå lange fine turer. I går gikk jeg og hundene opp i Dindalen,som er et bra stykke med mye oppoverbakker. Herlig. Trenger virkelig å røre på meg nå. I dag kom Britt og Tico på besøk, og vi måtte selvsagt ut på tur da også. Prøvde et nytt turområde i dag og var veldig fornøyd med det. Blir nok ikke siste gang jeg går der. Fin vei og omtrent ingen trafikk. Det er noen gårder i området, men møtte vel bare på en bil i løpet av turen. Herlig:) Når en går med et helt hundespann vil en helst ha veien for seg selv.

080 (1140 x 760)

Her er gjengen. Lona, Tico, Miika og Chanti. Har vel ennå ikke kommer over mirakelet at vi fikk alle fire til å sitte rolig på de stubbene samtidig. Trodde jeg måtte sy borrelås i baken for å få til det hehe.

068 (1140 x 760)

Lona og Miika. Tibber liker å sitte i høyda og få full oversikt over hva som skjer rundt en. Ser at miika trives som kongen på haugen.

045 (1140 x 760)

Chanti og Tico. Her er det Tico som har fått kongeplassen.

054 (1140 x 760) - Kopi

Lona mora. Eneste høna i haneflokken.

048 (1140 x 760)

Flotte Miika. Kler i grunnen å sitte høyt på tronen.

045 (1140 x 760) - Kopi

Chanti. Hjemme er det han som er høyest på rangstien, men her måtte han finne seg å sitte i nederste etasje.

033 (1140 x 760)

Tuppira`s Tico. Et veldig fint hodebilde av han.

022 (1140 x 760)

Chanti har mye pels og det blir fort snøklumper under potene. Britt hjelper han med å fjerne dem. Jeg husker aldri å smøre potesalve på dem når vi går tur.

096 (1140 x 760)

Litt skummelt var det å treffe på disse hestene. Miika og Lona logra og bjeffa litt om en annen.

099 (1140 x 760)

Britt med Tico og Chanti. Britt bruker å være reservematmor for Chanti når vi er på tur sammen.

018 (1140 x 760)

Nina har ært på overnattingsbesøk fra fredag til lørdag, og da startet dagen min før klokka seks i morrest. Her er Nina akkurat stått opp og er enda i pysjamasen, men humøret er på topp allerede. Hun er usedvanlig blid hele tiden.

3 kommentarer:

Anne Grete sa...

Så mange fine bilder :)Kjempestilig bilde der de sitter på stubbene :)
Synes alle hundene var så fine :) Håper Miika holder seg så fin til i mars :)
Hils denne Britt og si Tico er en kjempefin gutt , nydelig ansikt :)
Sett på stamtavlen hans og er jo mye fint bak der :)
Lille Lona har blitt mye mer voksen nå ser jeg , fra lita jente til ung dame :)
Chanti er lik seg han :):)

Havfruen sa...

Herlige bilder:) Jeg ble imponert over at de satt oppå stubbene:)

Vi hadde en knalldag i går, idag er det mere ruskete. Veiene er som skøytebaner..

Søte Nina:)) Nå er det lenge siden jeg så Tobias...
Ha en fin søndag, klem fra meg ved havet:)

Kristin sa...

Nydelige bilder av både hundene og lille Nina. Virkelig flotte der de sitter på stubbene.