fredag 21. mars 2008

Chanti, Snoopi og Shakira

5 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Her var det kommet mange flotte bilder siden sist jeg var innom.Storkoser meg med bildene dine,no når jeg ikke har tibbe selv lenger.Artig med besøk av andre tibber kan jeg tenke meg.Herlig bilde der Miika kommer springende,han ser skikkelig happy ut på det.Ønsker dere en fortsatt god Påske,klem fra meg:o)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Tulipaner og krystaller sa...

Hei og tusen takk for kommentaren:-)
Ser mamma kom meg i forkjøpet:-)
Det var noen nydelige tibber du har. Her i nabolaget oss er det fire tibbegutter i tillegg til min lille jente. Vi bor i samme gate, så det kan være ganske viltert når vi treffes ute i gata. Kjempeartige hunder med personlighet. Ser frem til å følge med på bloggen din. Hilsen Marit.

helen ღ sa...

Så fine de er :)

Anonym sa...

Hei så søte de var sammen Chanti har dame tekket ser jeg hi hi. Vi har noen her i huset som skulle hatt et ord med han. Hun er i hvertfall mer en villig for tiden. Heldigvis er denne løpetiden snart over hi hi