fredag 11. april 2014

En helt vanlig fredagsmorgen i Hundegården.

Det var sol og fint i dag tidlige, og hundene koste seg skikkelig. Her er Lexie, Tilde og Lona.

Tilde og Miika.

Nydelige Lexie som er kommet hjem igjen til oss.

Zaxon leker gjemsel og geiper til fotografen. Nei da..hundene elsker å gnage på de buskene som ligger her.

Morsomt med hundehuset også. Ayliz og Zaxon

Nydelige Lexie. Det blir noen bilder av henne i dag. Må jo få tatt mest mulig mens hun enda er hos oss.

Ett til bilde av henne. Hun er ei utrolig harmonisk og fin tibbejente. Man bare må bli glad i henne.

Jeg syntes hun har et vakkert hode, og hun har nydelige tegninger i ansiktet.

Lexie i hundehuset.

Kongen Miika ligger og koser seg i sola.

Tilde prinsessa og Miika

Zaxon og Tilde. Jeg syntes det er herlig å være ute sammen med tibbene, å bare sitte og følge med dem. Det er helt utrolig hvor glade man blir i disse små firebente. Jeg tenker stadig vekk på hvor heldig jeg er som har dem i livet mitt.


Ingen kommentarer: