torsdag 21. mai 2015

Chamiilon`s Good As Gold Mikki sin store dag på sitt første valpeshow.

Når jeg først hadde Mikki på besøk, hadde jeg lyst å ta han med på valpeshow. Eierne Aud og Oskar syntes det var veldig artig. Oskar har vært flink å trene Mikki på forhånd, og jeg tente med han her før han skulle stilles. Likevel var jeg veldig spent på hvordan det ville gå siden det er første gang for han, men det gikk virkelig over all forventning. Mikki gikk i ringen som om han aldri hadde gjort noe annet. Veldig fin holdning og reisning, og fine bevegelser. På bordet gikk det også bra. Dommeren fikk ta på han og se på tennene...og han smeltet helt for gutten. Det endte med at Mikki ble Best i Rasen med fantastisk kritikk.
Shani måtte ta til takke med BIM denne dagen, men dommeren likte henne også veldig godt. Når jeg kom inn med henne etter Mikki, så lurte han på hvor jeg tok de hundene fra. De var jo så fine begge to. Han måtte spørre om de var egenproduserte :D

Ikke nok med at Mikki ble BIR, han vant jammen meg hele gruppe 9 også. Det er en stor gruppe og mange fine hunder fra forskjellige raser, så det er stort. Må si jeg var litt i himmelen da :) Som om ikke det var nok, så ble han Best i Show 4 også. Helt utrolig. Jeg er så stolt og så glad på eierne sine vegne. De satt ned i Fredrikstad i Konfirmasjon og mottok nyheten, og de var glade og stolte over gullgutten.

Se på den flotte kritikken til Mikki.

Vi måtte selvsagt ta bilde med alle de flotte rosettene. BIR BIG og BIS 4. Nå skal Mikki stilles på flere valpeshow fremover. Gleder meg til det.

Må jo ikke glemme nydelige Shani som ble BIM på valpeshowet. Her er både hun og Mikki med BIR BIM rosettene.


Ingen kommentarer: