torsdag 30. januar 2014

Zaxon ble med resten av gjengen på tur fra første dag. Han er kjempeflink.


En nydelig gutt på 12 uker.

Så fin. Det har gått så greit med han fra han kom til oss. Skulle trodd han hadde vært her hele livet. Forresten så er han oppkalt etter et ølmerke ;) Jeg fant et glutenfritt øl da vi var på ferie i Sverige i sommer, og det het Saxon. Jeg syntes det var et stilig navn, så da ble lillegutten sitt navn Zaxon :) 

Så flink å gå i bånd sammen med de andre hundene. Oppdretteren fortalte at han hadde lært seg å gå i bånd dagen før han kom til meg. Han lærer fort :)

"Du og jeg Miika" Gutta må holde sammen.

Hmm...hva er det egentlig vi ser etter Lona. Her gjelder det å lære av de som er eldre.

Skjønne lille gutten som gjør seg kjent i nærområdet.

Litt krøll i båndet med fem tibber, men det går så bra :) Alle må få bli med på tur samtidig, for jeg har ikke hjerte til å la noen være igjen hjemme. De elsker å gå på tur alle sammen.


Ingen kommentarer: