mandag 28. juni 2010

Bergrabben`s Ophelia tok Cert i Vännäs, Sverige 13 juni.

Fredag 11 juni dro Bjørn og jeg til Sverige, ja vi kjørte vel ca 73 mil en vei for å delta på utstilling:) Dette var også første gang vi hadde en skikkelig tur med cmpingvogna vi køpte i fjor. Nå skulle det selvsagt vært mange bilder som viste hvor fint vi hadde det, for det var virkelig en vellykket tur. Men fotografen altså meg klarte ikke å få opp kameraet denne helga. Vi startet hjem igjen søndag 13 juni kl 18:00, kjørte litt lenger enn Østersund og overnattet på en rasteplass der. Så bar det videre hjem til Oppdal mandagen. Jeg var veldig fornøyd med utstillingen. Dette var første gang jeg stilte Elin og hun klarte å få CK lørdag og slo til med CERT søndag. Miika og Lona gjorde det også kjempebra, fikk CK og ble plassert blant de beste.

064 (880 x 637) kopi

Elin var en drøm å stille. Hun var utrolig elegant i ringen og en fryd å se på. Dette er første utstillingen hennes sammen med meg, og jeg er kjempefornøyd med at det endte med cert til henne søndagen. Lørdag fikk hun også CK og ble plassert på plassen bak certet.

047 (915 x 697)

Vet ikke om Elin tenker så mye på det, men matmor er i hvert fall stolt av de fine sløyfene hun fikk:)

Ingen kommentarer: