mandag 29. juni 2009

Tibbe og hage kler hverandre

I hvert fall på bilder:) Ikke godt å si hvem som pynter mest opp, hundene eller blomstene…eller er det rett og slett kombinasjon.

Det er ei flott tid i Trøndelag om dagene, med strålende solskinn og så varmt en kan ønske seg. Herlig er det selv om jeg er mesteparten av dagene på jobb. Enda tre uker igjen til ferie. Om ettermiddagene koser jeg meg skikkelig med hundene og går lange turer når det blir litt kjøligere mot kvelden.

080 (1140 x 760)

Lona har oppdaget peon som står i full blomst. Den lukter egentlig ikke noe spesielt, men det ser ut som om hun nyter å snuse på den likevel:)

082 (1140 x 760)

Ett til bilde av Vakre Lona ved siden av en vakker peon.

070 (1140 x 760) izzy

I forrige uke hadde jeg fire hunder, en til låns. Datteren til Miika,  Izzy, kom hit fredag for litt over en uke siden, og reiste igjen sist lørdag. Grunnen til at jeg hadde den lille fargeklatten her var at det var to dagers valpeshow på Oppdal, og jeg ville vise henne der. Det har gått veldig bra og hun skled rett inn i flokken. Nesten trist når hun måtte dra igjen, men jeg tenker eier Kristin var veldig glad for å få henne hjem igjen. Hun gjorde det stort på valpeshowene. BIR og BIG4 første dagen og BIR andre dagen. El flott tibbejente på snart 8 mnd som vi er veldig stolte av.

086 (1140 x 760) 087 (1140 x 760)

Her er de to prinsessene, Lona og Izzy. De er så forskjellige i farge og  vakker på hver sin måte. Izzy er veldig lik sin pappa Miika.

071 (1140 x 760)

Her sitter guttene og prøver å ha oversikt over to viltre jenter. To staute karer, Miika og Chanti.

138 (1140 x 760)

Lona står pent her.

222 (1140 x 760)

Miika er veldig lei fotografering nå, så han geiper like godt til fotografen. Når jeg prøver å ta bilder hvor de er pent oppstilt, kan det være en tålmodighetsprøve både for den ene og den andre. Av over hundre bilder får jeg kanskje noen få jeg er fornøyd med hvis jeg er heldig. Denne gangen var det ikke mange som gikk gjennom nåløyet, men noen var det.

2 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Lona er bare helskjønn,tenk å stå å lukte på blomstene da,er ikke jente for ingenting nei.Nydelige bilder av både henne og guttan.Komisk med Miika som geiper.
Her har vi det også kjempevarmt,så jeg går bare og leiter etter skygge.Titti,med all den svarte pelsen ligger i sola,forstå det den som kan,er bare inne og avkjøler seg av og til,mest for at jeg sier hun skal gjøre det,hehe.
Ha det bra,og kos deg i finværet.

Kirsti sa...

Hei!
Så du skrev et innlegg i april om en føner du hadde kjøpt deg. Lurte på hvor i england du bestilte den fra? en nettsiden? Hvordan var kontakten, passet den i norske stikkontakter?