torsdag 29. september 2016

Livi - den vakre blondinen i flokken

Det er ikke så enkelt å få fine bilder av Livi bestandig, for hun er så lys at det gir nesten gjenskinn. Denne jenta er utrolig herlig. Så snill og god. Hun er Ninas tibbe, og de to er så glade i hverandre.

Jeg er veldig glad i sorte masker på tibbene, men jeg syntes likevel Livi er nydelig med sitt lyse ansikt. Det er så mye godt med denne jenta. Nå er hun snart 9 mnd, og jeg gleder meg til å vise henne som junior. Hun har 5 Best i Rasen fra valpeshow, men det blir noe annet når en kommer i voksenringen :)

Jeg liker at tibbene skal ha litt gode snuter, og Livi har arvet pappa Zaxon sin snute. Hun er et stort matvrak, så må passe litt på at det begrenser seg litt hva hun får å spise. Hun er ekspert på å snike seg til de andres matskåler, hvis hun ser at de ikke har spist opp alt :)

Ingen kommentarer: