søndag 8. mai 2016

En liten tur med de minste, Emma, Adam og Livi 1 mai 2016

Jeg vet jeg sier det hver gang.... at valpene i dette kullet er håpløst å ta bilder av. Denne gangen mener jeg det. Tålmodigheten blir satt på en hard prøve i forsøket på å få knipset de i rette øyeblikk. Bildene ble ikke riktig så håpløse som jeg tenkte, men heller ikke topp. Man får tage det man haver :) Her er det i hvert fall Emma som smiler pent.

Emma igjen. Det var en fin dag med sol, noe som var sjeldent på den tiden. 

Et av de sjeldne bildene av Adam.... og Emma her sammen med han.

Søte Livi. Hun er den første tispa jeg har som er så lys i ansiktet. De fleste andre tibbene mine, har gode sorte masker.

Er det langt ned her tro.

Livi. Hun ser da snill ut her, men er egentlig en liten pøbel :)

Nydelige Emma som skal flytte til Island 15 juni.

Livi.... og der ser man hvorfor det ble så lite bilder av Adam. Han var mer opptatt av å grave og spise på alt han fant, enn å se på fotografen.

Emma. Blir mye av det samme, men hva gjør vel det med så søte motiver.

Livi.

De får løpe løs på dyrkamarka vår. Når de oppdager at jeg ikke er like kjappe som dem, stopper de opp og ser etter meg.

Livi kom like godt tilbake, for å be meg få opp farta.

Adam foran og Emma bak.

Så et pat bilder av Emma til slutt.

Emma, eller Chamiilon`s I Belive In You som det står på stamtavlen.

Ingen kommentarer: