lørdag 29. august 2015

Hundeliv i hundegården august 2015

Nydelige Zaxon fotografert 8 august. Her på trappen bruker jeg å sitte og ta en kopp kaffe, mens jeg nyter synet av hundene.

Shani, Tilde og Ayliz

Ro og harmoni tidlig på morgenen i hundegården. De har stor plass å røre på seg her.

Nydelige Esme som er hos oss mens Helga er på Island.

Mimi bak, Lille Lyst foran med pappa Zaxon bak. Lysti skal flytte til Finland i begynnelsen av september.

Fine gjengen. Shani, Lona, Ayliz og Esme.

Zaxon og Mimi. Disse to skal forhåpentligvis bli foreldre til et valpekull på slutten av året.

Fine gutten min.

Nydelige minstejenta Shani, som har vært hos oss hele sommeren. I begynnelsen av september skal hun Marit som nå bor i Bergen frem til sommeren. Datteren min Marit er deleier av Shani, og hun skal bo hos henne. Hun har likevel vært her veldig mye, og det vil hun nok fremover også. Jeg har henne med på en del utstillinger.

Ingen kommentarer: