lørdag 18. april 2015

Shani og Esme 8 april 2015

Jada.... det blir mange bilder som ser nesten likens ut, men sånn er det bare. Må bare legge ut av disse to små jentene. De blir så fort store, så det er viktig å få så mange minner som mulig. I dag ble det bad på jentene. De er flinke begge to, så det går veldig greit. Når vi kommer til føning, så er de i sitt ess. De elsker det. Spesielt Shani. Jeg sitter på gulvet og føner de ennå, og de ligger mellom bena mine. Først ute var Shani, og hun koste seg skikkelig. Hun sovner når jeg driver på. Da hun var ferdig, ville hun ikke flytte seg. Hun måtte bare få ligge på samme plass da jeg fønet Esme. Ikke farlig å få de tørre når de rett og slett sovner mens jeg driver på :)
 
To nydelige små tibbejenter som er nybadet og nyfønet. Litt vel fluffy ører akkurat nå, men de er jo bare sjarmerende.

Fine Esme som er 4 mnd her.

Så rød og fin i fargen er Shani når sola skinner på henne. Nydelige jenta på 5 mnd.

Skjønnhet kan ikke foreviges nok, så da må det bare blir flere bilder av de små. Her er Esme.

 
Og enda et bilde av Shani.
 
Se på den flotte halen til Shani.

Og enda et av Shani.

Til slutt enda ett av lille Esme.


Ingen kommentarer: